.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, December 28, 2010

when i was a little girl


nak tengok mase baby aku camne ?
comeyyy , siyes ta tipu , sampai aku sendiri hampir tak percaye ,
apetah lg adik adik aku ,
kes jeles , bese la tu kan ;)

|
|
|
|
V





ni mak aku , so beautiful her are

tapi ade bukti yg menunjukkan tu adalah aku , kes adik adik aku tak pecaye la kan , hek3 , ade tande kat pipi sebelah kanan aku . so they cant deny it . hehe






ni ayah aku , hensem kan ? hek3



lokasi : port klang





sekian :D




4 comments:

Mohamad Amirol said...

comey~~
hahaha :D

teyqahd said...

hehe , tomey kan ?
kte ade gmba kamu mase kamu kecik , nti kte masuk dlm fb , hek3

MIMIE AIZA said...

heee masa kecik cumil la :)

teyqahd said...

hek3 , malu laa .
da besa lg tomey kan ?
;DD