.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Sunday, December 5, 2010

penat kuase lime .

alhamdulillah :D
akhirnye smpai jugak family dan aku di shah alam ni ,
berdebar debar nak tunggu hari esok :)

kenape ?

hehe , esok adalah salah satu hari bersejarah buat aku dan family aku .
sbb esok nye , secare rasminye aku akan bergelar sebagai graduan diploma uitm ,
dalam bidang business studies .

oke tp sumpah penat gile skg ,
bertolak dari rumah pukul 12tghari , teros ge manjung sbb ade kenduri kawen ,
aku dah la pakai jeans , haha
mak kate tak ape , pakai je tuu , skg ni pon ade je org pakai seluar pegi wedding ,
OMG !
mak aku ke tu yg ckp ?

hahaha , sukar dipercayai ;))

tp tak pelah , bukan sng mak nak sporting mcm ni kan ? hehe

dlm pukul 8lebih baru smpai umah sewe aku ,
pastu kua teros ge jj sbb nak shopping kasut aku
dan mahu beli makan , sbb LAPAR gile!!

oke lah , mahu gosok baju ayah
dan mahu gosok baju cantik saye ,
ahaha , cantik ke ??


p/s: really miss yu bucuk :)

1 comments:

airaniez wirdani said...

Congrats Atikah.All the best in the future undertaking.^_^