.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, December 22, 2010

mak limahh ooo kak limahh

malam ni even aku tengah sakit demam selesema sume , tapi rancangan hendak pergi tengok wayang kat jusco ipoh tetap akan dilaksanakan , hak3

bukan la aku keluar berpelesaran dengan kawan kawan , aku kalo nak kua pon dengan kawan kawan baik aku je , yg lain mane mahu keluar dengan aku , hehe . aku keluar dengan family aku la , mak , ayah , aku , abang dengan baby . wadah tak pergi sbb dah tgok dah , angah pon tak pergi sbb tiket ade 5 je beli , plus die kne jage wadah , manje dengan umah .

cite ape ?

cite hantu mak limah balik umah , hek3 . betol ke tajuk tu cmtu ? hehe , tatau la , yg tau mak limah laa . dorang kate best , tu yg mak aku semangat nak tgok tuu . aku tgok kat astro ria yg die tunjuk setengah jam tu pon best gile , haha , tergelak2 aku .

adoy sakit gile idong aku ni haa , ase macam nak cabot je idong ni , asek bersin2 je .


p/s:esaited :)

0 comments: