.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, December 27, 2010

macam macam

bosan gile harini .
die pon diam je , biase lah . dah jumpe kawan lupe org lain . untung kan ? hak3
i hve to get use to :)
lame lame nanti biase lah , kan ?

mungkin nak pegi blaja kete harini , ayah kate aku bwk kete terok ! damnit , haha
aku masalah aku cepat panik dan lupe =='
cmne nak atasi masalah ni eh ?

terok kne mara aritu dgn ayah . haha . aku senyum je ala nak nangis cmtu .
huh , aku kne kuat !
takan nak asek nak nangis je kan ?
kne mara sikit je , bukan kne rotan macam duludulu lagi . hek3

huaaa , cuak !
sbb ape ?
sbb khamis nak setel kan lg 3 jam bwk kete dgn cikgu sekolah belajar kete . ala baru nak dpt lesen L , standard la kan aku bwk kete terok ? hahah .
pastu ahad balik shah alam .
isnin kene pegi kelas :(

sumpah tade semangat nak balik shah alam ....

Kao Anis Images


0 comments: