.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Friday, December 3, 2010

pre-KONVO

bismillahirahmanirahim :)

esok pagi aku dan family akan bertolak ke shah alam .
esok mahu ambil jubah konvo , ehem .
akhirnya aku akan mempunyai satu scroll diploma . DIPLOMA IN BUSINESS STUDIES :)

konvo aku hari isnin , sesi petang . bernombor giliran 772 , well name aku bermula dengan huruf 'S'
agak banyak la yea nombor tuu , macam mana la nak tnggu yea nanti , huk2

baju tak beli lg , kasut bertumit tak beli lg , tak mahu gune kasut yang ada , nak kasut baru , hak3
ekceli nak tambah koleksi kasut yang telah siap sedia banyak tuu , ;DD

tp...


aku rase mcm tak semangat laa , hilang dah semangat nak konvo , tp yuran dah bayar ,
family aku dah semangat dah ni . takpelah , aku bawak la semangat dorang tu even aku sendiri dah tak semangat , hek3

esok bule jumpe mbe baik aku , MEL & ZUL . irfan takdek kot , sbb die tak dtg konvo , tak tahu la kenapa die tak mahu dtg konvo ni , takpe takpe , ijazah ni ad kan ? ;))

ouh tabahkan hati bile dah sampai shah alam oke atikah ?
;DD

p/s : perasan tak ? perasan takk apa yang berubah ? ala takan korg tak perasan kot , hek3 ,

B.A.K.U

walo pon tak fully , tp oke la kan ? haa dah ta pening dah bace entry aku ? hek3

1 comments:

imanbg said...

Kite dah konvo.. haha.. sesi petang ek.. kompom sesak.. pagi lagi seronok, x ramai orang.. cian parents yg tunggu belah petang.. huhu~~.. anyway, gudluck...