.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, December 15, 2010

ujian teori berkomputer .

oke , tgok tajuk pon da tahu aku nak ckp pasal ape .

pasal ape ??

pasal ujian laa , hak3

actually ...........



aku la yg bakal menduduki nye , ahah
bile ??

esok !

huu , agak cuak yee , aku ni baru la nak amek lesen kete skg ni , terlambat ? bge aku tak !
dulu aku ta berani , aku ni mmg penakot ckit klo bab bab kete ni , muke je ganas , ahak
skg baru ade keberanian sedikit , skg ni aku hari hari praktis main gear ngn clach kete innova mak aku , senang la gak , da la power stereng , tp sakit bahu aku sebelah kiri sbb main gear , sumpah sakit :( . nak pakai kete atoz , tu auto , nak pakai kete ayah lak , waja tu tade roadtax , tepakse la pakai innova , haha

aku suh adik aku ajar , blaja kat kawasan stadium .
tape , nti da dpt lesen , aku bukan bwk kete manual pon , ehek



baru la aku tahu perasaan ayah mak n angah mase bwk kete , hehe . tp tape , aku da mahir ckit dah , cume kdg kdg enjin berhenti mase aku main gear satu , hehe :))

takpe , usahe tgge kejayaan :)





nota sendiri : kau bersabar yea wahai atoz , nti aku bwk kau jln2 kat shah alam pulakk , ekekeke ;))

2 comments:

airaniez wirdani said...

huhu..mmg cuak nak amik exam melibatkan kete ni..hihi..Alla da best to u sis.jgn cuak..^_^

teyqahd said...

heheh , mekase yunk :D
kte da lulus da ujian td ,
yihuuu :DDD