.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Sunday, January 2, 2011

tak tertahan .


kalau rindu tu ..
tetap RINDU oke .
hik3 , berjiwe jiwe lak aku malam ni ,

nak wat guano , aku sakit tak hilang lagi ,
so taleh tido , da telan berbiji bijik panadol da siang tadi . takan nak telan lg kot kan ?
takot aku . siang tadi sbb terpakse je aku makan , takan aku nak tergolek guling tahan sakit bile tgh ronggeng kan ? haha , tu pon sakit gak tu , cume ta sakit sangat sangat laa mcm skg .

huu , lagipon aku tgh kemas barang barang aku ni , sok , eh bukan , pagi kang nak bertolak balik shah alam :(

*sedih*

nape aku rindu ?

da 2 bulan tak jumpe . so bile jmpe td ape bende yg sakit ati mara benci sume ilang , hek3

oke mahu sambung kemas kemas balik , da smpai shah alam kang , aku update lg yea ? hihi





p/s: imysm :(

2 comments:

mary ann ;) said...

rindu siapakah itu?? boyfie ekk..hehehe

teyqahd said...

hahaha , semestinye :DD