.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, January 10, 2011

kebahagiaan dalam perpisahan .

:')

hee .

tadi aku berjaya berjumpa dengan fb dia ,

fb dia ? huu

ex aku laa , hik3

setelah beberape lame dah aku cari fb dia , baru petang tadi aku jumpe , sekali dengan fb awek kesayangan die sekarang . hihi .

jeles ? huu . tak la :')

(mmg tipu la kannnnnnn !!!!)


hahaha

kenapa putus ? huuu


sebab mase tu masih muda remaja , tak lepas dari berbuat salah . hihi

tapi bukan sebab dia kantoi ade gurl lain ke aku ke yang kantoi , bukannn , bukannn sebab tuu .
adelah sebab tuu , biarlah rahsia ;)

rasenye memang sadis sangat , sedihhh bile ingat balik :(
berpisah tanpa kerelaan .
hak3 ! ayat taleh blah , tp itulah kenyataan nye . huu

biarlah , die sudah berbahagia , bagus la cmtuu kan ? hihi
aku pon ape kurangnye , sudah ade yg sudi menerima kekurangan dan kelebihan aku :)







p/s: setahun lepas awek dia pernah msg aku , siap hantar gambar die lg dan suruh aku hantar gambar aku balik .

MOTIFF ???

^^

0 comments: