.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Saturday, January 1, 2011

susah kes ni .



semua orang memang akan berubah .
dah dah ko jangan sedih dah laa ,
TERIMA SAJE la kenyataan orang tu dah berubah .
at least die ade la anjakan paradikma kate org (tp nak buat ape kalo yg negetif kan) hek3
ko tu yang ta berubah apsal ?
berubah laa dik oiii~~

aku berubah laa , berubah sebab diee

amboyy , menjawab , dush dush ! haa rasekan menjawab lg .
ko kene dengar cakap aku klo ko tanak sedih , ade paham ??

hurm , yea yea :(

senyum laa , karna senyum itu bisa mengubat duka . chewah :))
dah dah , ko jangan pikir bende yang dah jadi lepas lepas , ko kene pikir mase depan ko ,
dah lepas tu lepas laa , tapelaa ,
bia kan die nak buat ape die nak , jangan la ko kongkong die
sape suke kene kongkong kan ??

aku takesah pon (bisik)

menjawab lg , igt aku tak dengar ke ? debik kang , hek3
bge die mase dgn kawan kawan die , kawan kawan kan utk enjoy , ko pon enjoy la dgn kawan kawan ko , susah ape , hik3 , janji ko hepi
dah dah , aku tamo tengok ko sedih lagi , aku nak ko hepi hepi je ,
sile berprasangke baik baik dgn die ,
bge die ruang , die pon dah bge ko ruang kan ?
klo dulu die ta mcm tuu , skg die dah mcm ni , huu
dengan ko waktu SUSAH dan senang ,
tade rahsia ape ape (bak kate die,tp tak pon , hik3)

tape tape , dah dah , aku runsing la tgok ko sedih , tamo sedih pls ?
nanti aku yang taleh tido nak jage ko , isk isk isk
dah ehh , tape tape , jgn pikir bukan bukan , dah dah , tamo tamo cmtuu tamoo .
senyum eh ?
positif yea ?
terima oke ?



BAIK BOS !! hek3 .
aku kene berubah utk aku ! yeay !
:DDD




p/s:bape banyak dah dah tape tape daa , hik3 ;))



0 comments: