.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Saturday, November 27, 2010

penting ke ?

emm , entah la ..
ade mbe tnye aku , penting ke penggunaan bahasa baku dlm blog ni ,
entahla , klo aku aku pon gune bahse pasar yakni bahse cmne aku ckp ngn org ,
dan semestinye aku taip singkatan , hek3
bukan ape , nak menyenangkan diri sendiri mase taip
tp mbe aku bangkang , cmne lak ngn follower atau pembace ???

???????

betol jugak !!
ahaha ,
korg paham ke idak aku tulis ni ?
ke paham tp agak agak penin lalat nak memahami atau loading sikit mase nak proses perkataan demi perkataan ?
jawab jawab !! haha
sbb aku penah ckp kat adik aku ,
kamu jgn tulis kat blog kamu tu dgn perkataan budak budak zaman skg !
yakni ..

buad/uad=buat
unk=ang/hang
dea/dy=dia
tw=tau
yunk=yang
bayunk=bayang

dan mcm mcm lg la perkataan yg mbuatkan aku penin lalat mase nak bace , hak3
haa , dgn perkataan yg ade huruf w dihujung perkataan ,
macam ni..

unk ngh uad apew tuw??aku bosan larrhh..apew katew itew kua nak jom?
unk bwk la skaliw mbew baik unk tuw , lew aku kenal kenal , ala yunk penah unk kua samew ngn dea duluw 2..tw tw !

hak3 , lebih kurg cmtu lah , aku tulis aku bace sendiri pon pening !

aku tgok kebanyakkan blog mbe2 aku pon gune bahse bakuu , huk3
emm tapelah , aku igt aku pon nak maju setapak kehadapan dgn menggunakan bahase baku lah nti ! hek3

korg pon senang nak paham kan ? :D


p/s: imybucuk.

2 comments:

Anonymous said...

berserk !

teyqahd said...

berserk ??
ape tu ?
perkataan baru ke ?
hak3 ;DD