.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, November 29, 2010

dear n**** a** d***


erk
semalam aku mimpi pasal kawan baik aku ,
errr , atau lebih sesuwei mimpi pasal EX kawan baik aku ,

ade org ckp , err kawan baik pon leh ade ex ex ke ?
ehh bule sajeeee , kate aku . huhu

cmni mimpi die ,
mase tu mcm kat dlm kampus kot , mcm environment kat uitm .
aku ngh berdiri ngn mbe aku , pastu aku ternampak cm kelibat die ,
so aku wat bodo jela sbb tahu ape gap kitorg , pastu die dtg dekat aku , die pndg muke aku .
tp aku ta igt la pastu ape jd ,
samede die becakap ngn aku ke ape ke , ntah , da ta igt

terngiang2 mpi ni , sbb die bukan BFF aku lg ,
sbb ape ? bia la aku ngn sape2 yg tahu je tahu :D
yg pasti !
permasalahan tu bukan dari aku ,

klo ta aku ngn siti zarina takan terhegeh2 nak ge cari umah die satu mase dulu .
buat abeh minyak kete je ,
da jmpe umah , leh lak die tanak kua umah ,
nak tegelak tgok muke mak die tekejot cmne kitorg leh cari umah die nak cari anak die .
suh mak die wakilkan die n ckp die tade , mende die ade dlm umah ,
bukan sekali oke ?
kitorg dtg dlm 2 atau 3 kali nak jmpe die , sedih woo BFF layan cmtu ,
so dari aritu , aku decide ,
aku akan wat bodo je ngn die ,
takan cari die lg .

kepada n**** a** d***
smlm kte mimpi ang , kte pon tatau nape kte mimpi ang , kenapa kitorg perlu sedih pasal ang sedangkan ang da buang pesahatan kite jauh jauh =.='
kenape kitorg slalu tanye sesame sendiri , nape ang tamo jmpe kitorg da .
mnde pasal tu da setel , sume da mintak maap kan ?
ang pon da janji kan ?
mcm la ang ta kenal mulut kte cmne , mmg la cam cibai ckit , tp tu nak sedarkan ang ,
and nak wat ang balas msg2 kitorg , haha :) tergelak bile teringat balik .
dear a** , igt ta dulu mase form 1 ang tade kawan ?
igt ta ? time tu ang nak kawan ngn zarina , kawan baik kte ,
huu , jeles nye kte time tuu , tp kte try terime ang jugak , n lastly , kte jadi kawan baik :)
masuk form 2 , masuk lagi sorg , ekin ,
kte berempat kemane saje berempat ,
masuk tae kwan do same same , jalan kaki jauh2 , hahaha
mcm2 kte wat same same kan ?
da janji kan , cmne pon kte berempat mesti same same :)
tp skg ta cmtu , kte ngn siti je still contact , ekin da de life die ,
ang je kte and zarina tatau ape cite ,
bile form4 kte tuka skola , kte still nak lepak ngn korg , ge flat hari hari smpai kne marah ngn mak , tp kte degil gak , pegi jugak flat , rinduuuu ang ngn siti kot !!
taleh la ta ge sane time tu , rindu meroyan , hak3
even bile kte da ge melake , smbung blaja kat uitm , bile cuti sem kte dtg flat jumpe korg ,

wuwuwuwuwuwu :(((
sedihnyeee , nape kte mimpi ang ni ?
kte da janji ngn dr sendiri tamo igt ang lg , nti ia akan wat kte jd lf sedih .
oke da sedih pon oke dari smlm :(
tp jauh kat sudut hati kte , kte harap kite dpt jd mcm dulu :)

kte harap ang dpt bace ni dear n**** a** d***

0 comments: