.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, November 29, 2010

nyampah la hai

cmne nak hilang kan senggugut ni ?
cmne cmne ?
kenape bule bocor mase tido mlm ?

kerana sakit ati , aku basuh sume bahagian tilam tu !
aku sembur dan ketawa kuat kuat sbb sakit ati ! hahaha
mengape sume ini terjadi , wuwuwuwu :(

nasib baik aku tdo kat depan kat tilam . klo ta ? jenuh jenuh .
kenape sakit pggang dan sakit perot ?

ouh nasib baik aku tade klas time ni ,
aku terpikir mcm mane la klo time time kelas , tmbh2 time exam , huu

cian adik aku wadah tu , die ngh exam spm skg , exam penting tuu ,
dan yg merisaukan nye , die ta dtg peod lg .
die klo peod , riso tgok nye , lebih kurg mcm aku la , tp die way lg terok .
taleh bgun , seram sejuk , sakit perot n pinggang , nak tdo pon taleh , klo da penat puseng2 merintih sakit , cewah ayat ;)
baru la aku leh tetido sbb penat .
tp wadah ni lg terok ckit , sbb die takan leh tido even da mkn panadol 2 bijik .
die kne mkn ubat yg kaler pink tu , baru die akan pengsan ,
bukan pengsan main main , pengsan betol betol tu haa
da la die tu berat , jenuh nak agkat die .
dan lg satu , die taleh mkn atau minum sepanjang die sakit ,
klo ta ... die akan muntah balik , cian cian .
pastu time ni die mcm manje ngade ngade ckit ,
suh aku urut , peluk .
aku pon layan jelaa ,

kesimpulan nye , die kne peod mase die tade paper , klo die peod mase ade paper .
hmmm , semoga ade keajaiban . iaitu , die ta sakit mcm selalu ,
Aminnn ,

Ya-Allah Kau permudahkan lah urusan adik ku ini , Mawaddah yaAllah , Kau bantulah die yaAllah , Kau kurangkan lah sakit dtg bulan adik ku yaAllah . hanye kepadaMu tempat ku memohon yaAllah .
Aminn .

0 comments: