.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, November 30, 2010

mengape kite sering melukakan hati org yg kite sayang.

dengan ini , pada jam tatau , myb 12 lebih , pada 30hb november .
aku istiharkan .. aku sudah SINGLE !

happy ke ? ade nmpak aku senyum gelak hak hak hak ?
teruja ke ? ade nmpak aku terlompat lompat ?
kuciwa ? ade nmpak aku diammm je ?
ke menyesal ? ntah la .
tak pon sedih ?? .........................

oke aku pon ta tahu nak describe perasaan aku ni .
adik aku yg kat depan ni je myb paham n tahu mcm mane aku skg ,
tp die diam je , tgok je aku . bagus die ni , huk3

tp tape , even tanpa die , aku kne dan mesti teroskan hidop cam bese ,
kan kawan2 ?
status aku kat fb ngn blog ni nti nti la aku tuka , nti klo aku tuka skg lg sedih aku nti .
bia jela dulu , bile da reda baru aku tuka nti .

ha salah sape ?
emm , aku kot , KOT laa .
tp yg pasti , aku yg mintak , so disini tade istilah aku ditinggalkan . hak3
oke tapelah , sgt peribadi utk diceritakan .

nti tup tup , oke balik ngn die , slalu sgt da cmtuu =.='
tp kali ni ... emmmm ntah .

oke lah , aku nak bge korg dga lagu yg aku mmg suke , n klo karok , aku nyanyi khas utk die . aku nak ge layan perasaan smbil tolong ayah wat keje die jap . adios .



p/s: ..........

0 comments: