.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, November 29, 2010

gile update

haa , tu la yg berlaku kat aku baru baru ni
tmbah tambah bile tgh bosan yg melampau di kale ini , hak3
plus bile aku bace blog bro ben ashaari ni , lg la aku teruje , hak3
bro BA ni dlm sebulan leh wat smpai 400++ entry !
gile kan ?
menabjubkan !
ini bermakna dlm sehari bro ni akan post dlm lebih kurang 15 hingge 17 entry dlm sehari , huhuh
mmg byk idea bro ni , tp aku salute la kat die , bez lak tu entry2 die , ta caye korg tgok la sendiri , bape byk da die post , n bape byk pulak follower die , huk3

aku lak ? tgok mud la , haha , sementare ta stat sem lg leh la aku lekat mate kat skrin laptop ni ,
klo da masuk sem nti , alamat bz la aku , bermule la aktiviti aku sbg pelajar balik , hek3

tp aku nak try la nak post dlm 10 dulu entry sehari ,
agak agak korg , aku bule ke ta ha ??
hahaha , tape tape , aku nak try .
jgn pandang aku sebelah mate oke ?

dlm sehari ni je aku da post dlm 3 atau 4 entry kot , hek3
tapenah aku buang tebiat cmni ,
tape tape , aku nak tgkatkan lg entry aku .
usahe tangge kejayaan kan ?
:)

2 comments:

Azman Roslan said...

gila update takpe.. jangan jadi orang gila.. heheh

teyqahd said...

whahaha , tahu tape .
harap harap ta jd mcm tu la kan , hek3