.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, July 6, 2010

TTT______________^^^

huaaaaaaaa , penat gile arini !! nak tau nape ? aku baru smpai umah , nak tau aku naik ape ? naik bas laa , hahah , penat nak mampos !! smlm kan aku naik ngn irfan , BFF aku tu , tp smlm pas balik klas aku dimaklumkan klas aku ngn die lain , die klas a aku klas b , so arini aku tepakse naik bas ge kelas sendiri la .

nak tau nape aku wat muke mcm tu ? half mcmm sedey half mcm hepi .. sbb yg sedey tu mud aku smlm ... yg hepi tu arini , aku sedey sbb aku ta klas ngn irfann , tu paling utame ! huuu . sbb ngn die je aku paling rapat .. sbb kedue cmne aku nak pegi klas ?? da la tareti naik bas , hahah .. so mmg down gile aku smlm ... mcm2 aku pk , tu la aku ni mcm penakot ckit , nmpk je berani , cet! dorg tatau ati aku ni lembut , haha .

so mud hepi aku yg arini tu adalah sbb aku da tau cmne nak naik bas cmne , nak tgu bas katne , nak naik bas ape , n aku da ade kwn2 baruuu ^^ kwn klas aku ade la jugak , erin n iqa , bile da satu kos ni lagi merapatkan kitorg la , n kwn baru aku yg first2 ialah NORA atau name penuh die SITI NORAINI TAHIR , ngeh3 , baik gile die tuu , die tu org ganu n dulu die uitm dungun gak . dulu die kos same ngn aku la DBS , diploma in business study . n mbe2 lain jugak mcm aliz dak klas aku gak , td naik bas same ngn die la , sbb die dok lua jugak , tp die dok kat blakang kfc , td sembang mcm2 , oke la , huuu .

n yg plg bengong nye aku ni , td aku turun bas kat bus stop yg plg jauh !! hahahahah , mane la aku nak tau kan ade due bus stop kat jln tuu , so bile da turun baru la aku seda yg aku da turun kat bus stop yg slh , so tepakse la aku jln jauh ckitt , bukan ckit , BYK ! mmg kurus la aku mcm ni hari2 , huuu . em oke lah , aku da talarat nak merepek pnjg2 lg , jap ge aku nak mandi n rehat !

daa ^^

0 comments: