.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, July 7, 2010

hujan oh hujan

oke , skg ni baru lepas hujan .. sejuk gile , jln jam , act aku baru balik klas gak , tp tadehal la sgt ngn ujan sbb irfan yg amek n hantar aku , tp yg aku kesah nye , disebabkan ngn sejuk yg aku ase melampau ni , aku ase nak demam ... ;|

MySpace

mmg ase ta chat betol skg ni , mate mcm nak kua je ase , hidong tesumbat , berair sume , adoyyyy , da la encik mirul pon skg ni ngh ta chat , myb die disyaki denggi , sbb die mmg ngh demam , smlm die muntah byk gile kali , n cirit birit pon melande , cian die , td die ge klinik pon naik moto sorg2 , riso aku , kang klo die pengsan mase ngh bwk moto cmne ?? adoy , tp tapela , die da pegi n balik dgn slamat da pon , myb skg die ngh tido ,

emmmm , ke aku jangkit ngn die ? huahua , tu yg kte tatau tu ... em tak kot , sbb ujan la ni ! sejuk bangat ..... huu , jap ge ni aku nak mkn roti cicah ngn milo , pastu aku nak mam ubat seme n panadol n paling penting aku nak TIDO ! kebetulan aku ngh 'cuti' ni , hee . sblm tu nak pakai setokin , pakai cimut tebal2 , letak pale .. teros pegi london , hee

MySpace

0 comments: