.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, July 20, 2010

mcm sunyi je

emmmmm ,
abah encik mirul masuk wad , sbb stroke , emmm , cian die , da la sabtu ni die ade mid term , skg ni die ulang alik dari kampar ke teluk intan , hmmm , sedih la ,

''pakcik rozali ? saye doakan pakcik cepat smbuh yea ? pakcik kne kuat smgt , jgn pk bukan2 , pakcik kne kuat smgt , insyaAllah pakcik sihat''

klo la aku ade cuti , bule la aku pg tgok keadaan abah encik mirul ni , emmm ,
sume kuase Allah , harini kte sihat , tbe2 sok luse kte sakit pulak , tp walau macam mane pon , kte mesti ballik ke jalan Allah , terime saje dugaan dhn redha dan tabah , emmm

aku ckp mmg la senang , sbb aku ta alaminye , emmm , tp lmbt laun aku lak yg kene , sape tau kan ?? hmmm , sumpah SEDIH GILE !

encik mirul da due tige ari ta cukup tido asek ulang alik pegi spital , smlm die hampir eksiden dgn ape ntah , arini lak da telanggar divider kot , sbb die ngntok , emmm

lg satu die da kurang mase ngn aku daaa , emmm sedeeeyyyyyyyyyy sgt oke ! mmg la bukan die yg nak cmtu , emmm aku paham , tp aku ase sunyi .. sedih je ase slaluu aku ase .. nak terase ngn die pon bukan salah die , itu tanggungjawab die , emm die da la ngh sedih , klo aku majuk ke ape kat die lagi lagi la die sedih kan ? emm , atikah ? jgn pentingkan diri sendiri oke ? emm


p/s;yaAllah , sembuhkan la segera pakcik rozali , tabahkan la hati makcik salaiyah n anak2 nye , terutame sekali encik mohd amirul , emm . Aminnn :(((

0 comments: