.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, July 21, 2010

penat penat penat

MySpace

sungguh !
mcm tu la aku ase skg tau ta ! huhu , cabaran mase dgree ni mmg ternyate lg berat 3 4 kali gande dari mase diploma tu , mmg penat gile , hmmm

bile aku smpai umah je , aku tuka baju , tgok katil , teros menuju ke katil , dannn

MySpace

mcm tu la keadaan aku ! ahahah , sumpah la penat , da la aku ni mabuk kenderaan ckit , naik bas bile nak balik ni , dgn keadaan ramai gile org dlm bas tu mcm dlm tin sardin , mmg la wat aku nak muntah sgt2 , da la perot kosong , aku smpai umah dlm keadaan kepale yg berpusing2 , pening sgt2 , tu lagi la jd pemangkin aku nak tido , haha , bile bgun2 da nak mahgrib , mandi2 solat2 aku turun bawah , pegi dapo , ade nasi aku mkn nasi , klo tade , megi la jwbnye ,
krok krok krok !!! adoyy , bile aku taip perkataan megi td , teros perot aku bebunyi2 , mende aku da mkn nasi da td , baru je sat , lauk simple je , dorg yg masak , tp sgt la SEDAPPPP

aku ase mcm nak masak megi laa , emm , tp isau gak , aku ase hari2 aku da mkn megi , emm sedap nye , td mase dlm klas mase lec ngh ajar , pikiran aku melayang2 kat megi ! HAHA
aku ciap wat list megi ape aku nak beli nti , nak tau list aku ape ??

  • megi ayam
  • megi asam laksa
  • megi mee sedap aka mee goreng
  • sayur kobis bulat
  • telur
  • susu tepung
  • biskut mary
  • hotdog
  • roti
haaa , tu la list aku , ciap kire lg oke total harge die , dlm kire2 rm30 plus2 , hahah , ta sabanye aku nak beli sayur kobis tu mkn ngn megi , sedap sgt oke ! hehe

em oke lah , aku ak baring smbil msg2 ngn encik mirul , rindu gile kat die oke ;(

0 comments: