.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Saturday, July 3, 2010

JULY UPDATE !

hahah , berkurun aku ta update blog aku ni , huuuu . sgt bz la sblm ni , klo ta bz pon aku malas , heheh , oke , ape aku nak cite skg ni eh ? huuu

aku ni skg kat melaka , kat umah puan aku , puan tu adalah nenek aku tau , bukan bos aku ke ape , huk . sblm smpai melaka ni aku ge shah alam dgn parents aku ngn adik bongsu aku .. nak tau sbb ape ? hukhuk , aku dpt smbg blaja kat uitm shah alam . ijazah sarjana muda pentadbiran perniagaan kepujian pengangkutan , haaaa punye la pnjg tuu , tp yg ta bez nye aku ta dpt kolej ;( mmg melemahkan smgt aku sedkit sebyk la ;( adoyy , cmne la aku nak survive , nsb baik la ade mbe teknik aku dulu , FATIN NAJWA , offer aku dok ngn die kat umah sewe kat seksyen 7 , tu pon sbb mbe aku YANA MUASEH yg tolong , tenx yana ! i owe u tooo much ! ily awez ! hanye ALLAH dpt balas sume jase2 mbe2 aku ni .. :) tp aku ta tgok lg umah tu , sbb fatin die ta dtg lg , sok baru die daftar , huhu . aku ahad baru dtg balik shah alam ge kemas2 brg sume , huhu , isnin lak ade taklimat , aku da mintak tolong irfan amek akuuu , huu :( susah betol laa , da la tede lesen , tareti bwk kete lak tu , klo ta ayah da bge aku bwk da kete atos mak tuu , tape tape , aku nak jugak amek lesen n buktikan kat adik aku yg aku leh bwk kete mcm die gak ! huhu .....

azam aku utk dgree kali ni , aku nak blaja berdikari , tamo takot2 lg , kne wat sume mende sendiri , aku td da berangan da , aku ge klas sorg2 , tgu bas kat s7 tuu , pastu masuk uitm naik bas lg sorg2 ge klas ;( agak menakotkan asenye ... hukhuk , yaAllah , kau kuatkanla hambaMu ini .....



p/s; kuat kuat kuat kne kuat !


0 comments: