.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, February 21, 2011

hari ini hari yang sangat serabot



okayy ,
malam yang mendung kelabu , eh ? kelabu ke ?
mintak maaf yea sume sume orang ,
ko ko ko ko ko kamu kamu kamu dan kamu , i lep u so much lah !
karana hari yang mendung ni membuat mood aku menjadi mendung jugak !
-____-''
tapi ko ko ko ko ko kamu kamu dan kamu , yea kamu !
masih tersenyum manje , membelai manje , menepuk manje , sume manje manje lah ! :)
dekat akuuu , weee

aku gumbira ! gumbira kerana ko ko ko ko ko kamu kamu dan kamu , yea kamu laa -___-''
memahami aku yang menjadi mendung ni .
sume nye kerane RINDU !
aku rindu mucukmucuk aku yang mucuk , yes!sile muntah dalam sinki oke -__-''
WTH! aku tak kesah ape orang nak fikir pasal aku .
yang penting ko ko ko ko kamu kamu kamu dan kamu tau aku ni baik .
tehee^^ sila muntah dalam sinki oke.

bule tak kalau aku nak pergi terbang kat mucuk aku malam ni ?
wahai ko ko ko ko kamu kamu dan kamu , bule tak ?
sebab aku nak peluk die ,
wahaaaaaaaaaaaaaa , sile tampar aku laju laju.
no nikah no peluk peluk , tehee ^^''
oke jom kawen !
GATAL rupenye aku ni .



ni muka mintak penampar satu . oke aku mmg tak lawa oke ?
jerawat banyak , ade misai , tengok tu tengok tuu , hitam pulek tu .
kite kan manusia biasa? lawa la tu kan ? siap mate sepasang (besar lagi tuu *wink wink*)
mase ni tengah kurang kan tenage bukak mate besar besar laa , kahkah
cit , hidung terletak , mulut sepasang , erk?! yela ade bibir atas , ade bibir bawah , jadilah sepasang mulut . kahkahkah . sile gelak oke -___-"
tapi serious aku tak tahu kenape aku senyum gedik cmtuu , huu .
dah dah , kenape merepekss panjang panjang ni ? motif ?
jom tido ?

errr , tp amani penah cakap muke aku ade cam pelakon hollywood kat dalam tv tuu , muke cam cine cine laa , erkkkkkkkk ?????????????????????
-________________________-''





p/s: babai bucuk ! muahx muahx kat tali pusat , aha GATAL ! ;DD

0 comments: