.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, February 22, 2011

apa yang penting?

ehem .

even aku mulakan pagi aku dengan perasaan berbaur , smpai buat botol minyak wangi aku jatuh dan pecah , uhuk
tapi harini mud aku sgt sgt la harum segar wangi macam minyak wangi aku yg dah tumpah pecah berderai tu ,

ehe , tu je nak cakap sebenarnye ,
huehuehuehue .

perasaan aku , masalah aku ,
tu hak aku , orang lain tak berhak nak persoalkan .
got it ??!!

ade orang pernah cakap , aku tulis macam tulis teka teki , hek3 ,
misteri kan ? macam misteri nusantara gituu
tapelaa , biarlah rashiaaaa , shhhh ;DD

ape yang paling penting ?
ape yang penting ?
yang paling penting yang aku tau aku rinduu bucuk aku !

bai !

2 comments:

Cik Ezy said...

ape yg pnting kejesame..
hehee

teyqahd said...

hahah , penting tuuu , hehe