.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, June 22, 2011

i love cupcakes !


huarrrgghhhhh




dah lame aku tak update blog aku, berhabuk habuk dah pon .. aku sebenarnye baru je nak sihat ni..sihat kenape ?


haritu baru je lepas operation, operation breast lump , tau kan ape tu tuan tuan dan puan puan ? tidak merbahaya , tp peratus untuk menjadi kanser 25% , bak kate org puteh , prevention is better than cure . hik


lagipon aku yakin sikit nak buat pembedahan ni sebab membe aku , yang kecil molek , (dirahsiakan namanya atas sebab sebab privasi ;) ) pernah buat pembedahan ni jugak , so aku banyak bertanya kat die , sebelum dan selepas pembedahan ni . yelaa , aku takot sangat sebenarnye , tak pernah masuk hospital kot sebelum ni , apetah lg nak menjalani pembedahan , so its my first precious experient ! hee


tak payah la kan aku nak cerite detail macam mane kan !

haha , so masuk harini dah 6 hari selepas aku buat op tu , dan aku makin sihat ! cume sakit sakit sikit jela , luka pon dah kering . aku hari hari kot minum air pati ikan haruann , rase die ... homaigodddddd !! tutup idong setengah jam pon tak hilang lg rase die dlm tekak (aku minum sambil tutup idong , hak ;p )

so aku nak bertanya la kat sape sape lg , ade sebarang petua tak nak bge cepat luke sembuh ? ape lg pantang2 makan nye , setakat ni , telur ngn daging jela aku tak sentuh lg , ayam tu 1jam lepas op aku dah bedal dah ! hahah , dah nurse bge , aku da la lapa , licin kot , hee

hmm dah la , lapa gile ni , nak ge makan muffin cekelat aku buat semalam , err dlm tu ade sebiji je telur , bule kan ? hee :D







0 comments: