.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Saturday, May 14, 2011

aduhai la blog


semalam kan blogger down kan ? nak tau ape jadi kat blog aku ? haha ape yang aku edit edit sume tu , sume HILANG ! hahah
sedih kot !

penat je aku bazir mase kelmarin buat tu buat ni , ehee

tapi aku tak putus ase , aku dengan semangat baru , pagi ni aku dah edit balik dah , hee
dan akhirnye ...

siap seperti yang aku edit kelmarin laa jugak , hee , nasib baik aku ni jenis yang menyimpan url mane la tau ade kes yang tidak diingini berlaku , mcm semalam ,

ouh , lupe pulak nak wish , semalam blog aku ni dah berumur setahun :)
harini dah jadi setahun sehari la kan , smlm aku tak perasan sbb blog ni buat hal , hee



selamat hari jadi pikapika !! :DD






ps; huu pelik kan ? hmmm



0 comments: