.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Sunday, October 30, 2011

Silly me. heh

yeyyy !

i love you mom ! sooo damn much ! eheh

minggu depan kan raya haji ? so maknanye CUTI la kan ? aha .. tapi masalahnye kan .. aku terlupa minggu depan cuti !

tu la asyik tengok kertas je , fikir test .. asignments .. test .. asignments .. huu boleh gile otak dibuatnye . smpai la tadi mase aku tengah dok membaca untuk test esok nye . tibe tibe aku terdengar housemate aku cakap pasal TIKET BAS YANG SUDAH HABIS ! hahaha ! aku pon dengan automatik nye bingkas bangun , then mula la kan , menggelabah . hahah

nak pergi beli . jauhh -___-''

klo dulu dok shah alam , boleh suh bucuk aku teman aku pegi beli tiket . hm rindu bucuk .
nak suh housemate aku antakan pegi sane beli tiket . memang tak la kan aku nak buat mcm tu kat housemate kesayangan aku tu . bapak jauh .

sebenarnye , plan asal aku , iaitu plan A *eceh*
nak balik ngn membe aku , die budak ipoh , igt nak mintak tumpang dengan die je . tapi aku , mcm biasalah , suka tangguh tangguh nak tnye .

monolog*

nak msg tiqa lah , nak tnye

err , malas lah , esok lah tnye , nak call teros .



tapi !??

monolog ke esok kan hari*

nak call tiqa lah skg , eh kedit tak cukup . ala nti la bile da topup baru nak call




tapi!??



-_______________-''

*sampai sekarang tak call call*

padan muka !


lepas tu tadi baru aku teringat yang tiqa ni akan pegi ke korea , ade trip kelas . hmmm !
padan muka sekali lg .

lepas tu , aku dengan tak tahu malu nye , teros dial *100# dan teros buat call me back kat mak aku . huu *tade kedit laa*

tak sampai bape minit , mak call . aku pon dengan penoh perasaan menerang kan kat mak , pasal tiqa , pasal tiket , pasal aku terlupe , sume sume laa . bla bla bla ~~

aku pon dengan perasaan penuh mengharap cakap mcm ni

aku ''mak .. boleh tak mak amek ky ? '' huu *buat suara sedih*

mak ''jumaat ni ? ha yelah , mak amek ky la klo cmtu ''

aku ''betol ni ? yey ! hehe ari jumaat tau mak .. bla bla bla bla bla ..... ''



so dengan ini aku isytiharkan , bahawa aku akan balik jumaat ni ! hahaha . tapi kan , aku rasa mak memang dah dapat agak aku nak suh mak amek kan , haha , dari tone suara mak yang amat mendamaikan dan sangat menenangkan , hee . aku rasa jela , hik3


okelah , nak sambung stdy balik ni , banyak lg chapter aku tak cover lg . hee . terima kasih lah sbb dengar aku membebel kat sini , eh silap , sebab sudi membaca XD




P/S: RINDU BUCUK :(



0 comments: