.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Sunday, October 2, 2011

Mengapa wanita sering menangis?


Ya اَللّهُ , mengapa wanita sering menangis ?

jawabnya :


kerana wanita itu terlalu unik , aku ciptaka ia sebagai makhluk istimewa .

aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak anak nya
aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman
aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia
aku teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah
aku beri dia naluri untuk mencintai anak anak walau dalam keadaan apa pun
aku kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman , walau disakiti oleh orang yang ia sayangi

wanita makhluk kuat ,

tetapi jika satu saat dia menangis , itu kerana aku beri dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.


:')





0 comments: