.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, September 14, 2010

pesta mercun raye 2010 !

bez gile oke ! haritu adik2 aku ngn sepupu2 aku abehkan mercun , termasuk la aku kann , hahah
diulangi bez gile oke ! hahah
mcm2 mercun aku main , mercun mancis tige das , mercun roket , mercun lebah , mercun rama rama , mercun das , mercun ketupat n paling meletop ialah mercun bunge api , aku tatau ape name bena die , alaa mercun yg besa tuu , bile merdeka ke ape ke mesti de mercun tu , yg cantik tuu , huhu , tp bahaye la kan .
mase mercun ni ngh meletop2 kan , tbe2 ade das yg tersasar kat bwh , die ta letop kat atas , so menjerit2 la kitorg ni haa , nasib baik msg2 dok jauh2 , klo ta mmg da ade masuk spital , huhu
meh kte saksikan ;D


ade lagi ....





ta puas lg ? haa , ni plg hardcore , hahaha





huhuh , korg tgok la sendiri kesengalan yg bakal terserlah , HAHAH .


0 comments: