.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Thursday, August 5, 2010

study

oke , sok de test tpt 422 aka transport and logistic
aku baru lepas ronggeng2 ngn encik mirul , pegi sunway piramid , kua pon ta dirancang td , sok yg patot kua , klas aku batal , die teros mandi n tbe2 kate nak dtg amek aku ge sunway ge jalan2 , jalan2 je oke , haha . pastu da smpai die ajak ge karok lak , aku da la da lame ta karok , so td ge red box , karok smpai pukul 6 , sbb pakai member card student , kua2 sakit tekak aku ,
then perot da bunyik2 , encik mirul ni nak makan wendy's lak , so pegilaa , aku nak ge A&W , teringin waffle die , tp tapela , lain kali la kan =.='' . oleh kerane da karok arini , wayang esok batal , hahah ! mgu ni asek kua je , pokai la kan , tapela , cite salt nti aku donlod la n tgok sorg2 pastu esoknye bge external kat encik mirul bge die tgok lak , huhu , sok ... eh ! da lain cite da ni , haha , ngek tol la ,
bebalik cite study , aku mcm ta ready je nak test esok , takottttt ;(
huu , otak ni da bekarat da , hmm , da la , aku nak smbung study ni , korg doakan aku oke utk sok ? ;)




p/s;already mish yuu la babyy bucukkk !

0 comments: