.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Tuesday, June 1, 2010

1 jun 2010

bukak buku lame , tutup buku baruu :(

perasaan aku ?? sedih gile ! kecewe , bla bla bla . mcm2 lg la

nak tau ? .. emmm tayahh la . bia la aku simpan sendiri :( bukan sume leh dijadikan public story kan ? hehe :(

tatau nak teroskan ke ta , teroskann , aku jd sedih , klo ta teroskan pon , aku ase aku lg la sedih .

betaubat ? bule pecaye ke eh ? insaf ? ta wat lg ? ta ulang lg ? menyesal ? buleh percaye ke haa ??

susah nak pecaye lg kan ??

kepercyaan yg dibagi ta dihargai sepenuhnye , sykur ALLAH MAHA MENGETAHUI , sykur ALLAH MAHA ADIL , segalenye da jelass :)

instinct pmpn slalunye ta sasar jauh , ta tepat pon , kdg2 hampir tepat . perasaan aku ta slh lg ! haha .


p/s; yaAllah , berilah ku petunjuk :)

0 comments: