.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Friday, May 28, 2010

tenx fr the memories !


aku suke lgu ni , FALL OUT BOYS  yg nyanyi , hehe , tp bukan ni aku nak ckp skg . nak ckp psl memory2 yg da lepas tu la , ade yg manis ade pahit , huhu .

td aku belek belek enset la amor kesayangan aku ni , bukak sane bukak cni , godek sane godek cni , tekan tu tekan ni , pastu aku bukak la saved msg , mean msg yg mmg disengajekan simpan la , hehe , tgok byk gile msg2 comey mbe2 aku , skandel2 aku dulu , hahah , mbe2 PLKN aku dulu , piqa , nad , kecik , nuri , dan byk la lg , rindu korg siott :(

pastu aku bukak lagi folder , dlm folder de folder , name folder tu cutie msgs (",) , haha , baru aku igt folder ni ex rumate aku yg wat kan , siti nur jamilah atau lebih mesre ngn name melah , haha , tak laa , ADEQ . ouh rindu die , tp baru ptg td aku chat ngn die kat fb . bile aku bukak je teros nmpak ade 1 msg yg sudah la lame sgt tersimpan , aku sendiri ta pasan msg tu ade lg , huhu , ade tarikh kat ctu 04.05.2008 , ciap ade tajuk lg , nak tau ?? hahaha , tajuk die : To Cyg .

isi die cmni :

''jgn cedey2 , jgn kuat merajuk ea , *** xpandai pujuk..jge dri klo *** da xde.sori kalo *** de wat ### kecik ati. ''

hhaha , lawak betol la , ni ade la seseorg tu amek enset aku and tulis mende ni kat enset aku , ni mase last kitorg jmpe sblm 'pecah' , haha . mase ni sblm cuti sem , sok nye masing masing balik ke umah , hehe . 

bukan nak mengenang , tp da tebace msg tu , sbb aku nak buang msg tu dah , setelah 04.05.2008 hingga 28.06.2010 ade dlm enset aku ni .. tanak lame pulak kan . btw to polan bin polan , saye maapkan awk , tp bia la Allah yg tentukan :D sbb kadang2 ase cam ta redha , try nak lepaskan bt mcm susah je kdg2 , hehe , tp jgn risau la , da maapkan da :) walo cmne pon , tenx fr the memories ! susah woo nak lupe , ngeh3 , bukan awk la , memoriess tuuu ;)

lgpon saye dah ade memoriess baruu , lg kaw kaw punye , doalah yea saye ngn die smpai ke jinjang pelamin , die mmg ikhlas kat saye , saye ponnn !

em dan saye berdoa semoga awk berubah , okeyh okeyh ? :D



p/s; bucuk aku da tido , jap ge aku nak tido , da janji same , haha :D

0 comments: