.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Wednesday, May 19, 2010

hot stuff !

ngehngehngehngeh ;) ..sori la da bape ari ta update , kan aku da janji nak update psl menjala tu kan ? lmbt ckit eh , sbb gmbo2 sume kat enset ayah aku , aku ta amek lg , hehe . perasaan aku skg ni sgt la gumbira+hepi+teruja+mcm2 la , haha , sbb smlm aku lepak2 ngn mbe2 lame aku , mbe mase skola rendah n menengah , rindu gile , da lme kot ta jumpe . terutame kawan baik aku yg plg aku syg , zarina , hehe . pastu ade khair , ranjit , munir , kak pah , n special guest bg aku pd ari itu ialah , syamsiah ismail <3<3> . nak tau sape die ? die la bekas madu aku , ahah , dulu kitorg ade prob ckit , complicated la gak , huhu , msg2 emo , skg da oke da . tu aku ajak die lepak tu .. bedebadeba jgak la nak tgu die reply msg aku , hahah . sekali die reply mmg gumbira la aku , wahaha , sok nye kitorg lepak gm , aku lak lmbt 1 jam , sory sory sory sory , bukan aku sengaje , huhu , aku lmbt sbb drebar aku tu lmbt gile , aku pkl 10 da ciap , aku kejut die suh bgun anta aku ge bank sbb aku nak wat kad baru , kad bank da rosak , nak tau die kate ape ? dlm mamai mamai tu die ckp bank ta bukak lg pkl 10 , aku pulak bodo2 pecaye , ahahah , aku ckp oke pkl 11 la gerak ge bank , dak gomok to bagun pkl 11 , pkl 11sengah lebih baru la kitorg gerak ge bank , mase dlm bank ngh tgu giliran , khair n syamsiah atau lebih mesra ngn name sem msg aku dorg tnye aku katne , aku ckp la aku otw lg ni , huhu , gile cepat dorg smpi , aku da cuak da , dlm pkl 12.45 baru la kad aku setel , da jln jalan jem lak , aku da mbebel kat adik aku tu , ahaha , pdn muke sape suh kelentong aku , aku ge amek zarina n kakpah n ranjit dulu , pastu baru smpai gm , bedeba2 aku mase nak jumpe dorg tu , yelakan , 1st time aku nak jumpe madu aku tu , mase jumpe tuu .. aku ckp dlm ati , yaAllah , kecik je org die , dlm gmba nmpk cam tgi , da la kurus gile kan , aha , aku ta kutuk eh , ni keyataan , huhu , da slm2 mcm da betaun ta jumpe kitorg pon ge la karok , aku sblm ni tapenah karok lagu lebih dari 3 , ni aku buang tebiat nyanyi 4 lgu , tu pon aku ase cam nak tmbah lg lagu , huhu , sume org karok , aku pakse gak , ade yg tanak karok first2 . mane leh cmtu kn , da tgu aku lame tanak karok , huhu , mmg bez gile la kan , karok2 walau sore ta sdap cm siti nurhaliza , yg penting ROCK ! aha .. da karok , kua kua je aku ase sore aku mcm da sengau , huhu , aku gurau2 sembang2 ngn sem tu , oke la , bez ! ha mase dlm bilik karok tu leh lak aku ta perasan msg mirul , pe lg , aku ta reply die call la aku kan , betri da low , mule2 aku ta agkat , call yg ketige aku agkat gak , aku lari ge bilik lain yg kosong , bukan ape , aku kua da la ta ge tau , sbb die penah pesan aku klo nak kua ngn sem tu kne kua ngn die gak , mknenye aku mirul sem n sape2 lg la , die tanak sem ckp buruk psl aku , huhu , klo la mirul tau aku kua ngn sem , mesti die mara , huhu .. pastu kitorg tgkap gmba kat tgh2 alam tu , huhu , biala , sume org tgok , ahahahahahah . da tu tatau katne lg nak tgkap gmba , huhu , pastu kitortg lepak kat kopitiam , mbe kitorg gak name die AYIE blnje air kat kopitiam tu , die keje sane , die nampak aku , die ckp , ad pikachu , hehe , name glemer aku pikachu , huhu , dr dajah 5 lg . lepak ctu smpai pkl 5 , pastu kitorg pon balik la , da la ujan , aku mcm risau nak bge sem balik , nak je suh die tido umah aku , tp die kte ala dekat je ss ngn ipoh , 15 atau 20 mnt naik moto , die naik moto dtg cni , da slm2 , dorg sume pon balik la , aku ngn zarina ta balik lg , ronggeng2 dulu , kitorg ge rase makanan kat bwh sbb ade hari iks , da la ta beli , ase byk lak tu , aha , lapo sbb ta mkn ape lg , pastu zarina ajak ge parade , aku pon kate oke , jln2 sane , smpat la aku beli dress utk diri sendiri dan utk zarina gak sempena hari jd die yg lepas , hehe . pastu kitorg balik , sakit gile tau ta kaki , hadoyyyyyy , mcm nak tecabot da , smpai2 umah , mandi mkn msg2 ngn mirul , teros tido , yeay ! :D:D 

ta lupe jugak pade kenangan ari ituu , huhu , sori la gmba mcm blur ckit , bukan ckit , BYK , haha .




0 comments: