.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Monday, August 1, 2011

hari pertama bersahur


hari pertama bersahur
agak menguja kan , terharu , sedih , gembiraa , wahuuu semua perasaan bercampur campur .
aku rasa ni la first sahur dan puase aku dengan family aku dalam mase 4 tahun sengah ni , yela , aku kan belajar jauh . mase diploma aku dapat kat melaka , sedih weh mase tuu kalau nak ingat ingat kan balik , yela mase ade ngn family , lauk pauk sume dah ade , duit pon tayah nak kua . waktu sahur mak kejutkan , siap kan juadah berbuka same same ngn mak , tp bile dah belajar jauh , sume tu tade :'(

semua kne buat sendiri , huahua , act bukan la sendiri sendirian , roomate classmate sume pon ade , hahah , tp rindu pulak mase dulu dulu kan , sahur ngn roomate , bebuke ngn roomate , masak ngn roomate . oke sumpah rindu . dulu roomate aku mase aku diploma part 1 dengan adeq , kak farina ngn kak fasha . adeq tu same batch ngn aku , tp aku jarang la bebuke dgn dorg , aku rajin berhijrah kat bilik sebelah , aku mmg rapat gile ngn budak bilik sebelah , yela sbb sorg tu classmate aku , merangkap bekas kawan baik , sorg lg coursemate , tp klas lain , sorg lg senior , kak ain yg sgt sporting , comel , baik , paling penting kak ain sgtttt la sporting , hee . sampai pernah satu kali , aku kene buke ngn dak bilik aku gak , sbb sume ade hal , tade kat bilik , aku mmg sumpah cuak gelabah kekok sume , yela ta penah nak sembang sembang sgt , apetah lg nak berbuke same , berpeloh peloh aku , yg aku igt , akak2 tu suh aku yg bace doa makan bile buke .

mase part 2 kak farina dah pegi praktikal , so masuk la akak baru , kak apetah name , lupe da , aku ngn akak ni baik , sbb akak ni pon baik , mase aku da kurang pegi bilik sebelah dah , haha .

mase part 3 aku dah jadi senior , sbb due2 senior aku tu dah pergi praktikal , so masuk la due org junior , yg ni paling byk kenangan manis , sbb dorg pon baik , aku pulak sporting habes , haha . mase part 4 ngn part 5 pon same , bile part 6 aku dah duduk rumah sewa , huu

mase dgree lak , aku tak rapat ngn budak budak umah , tp aku balun jelaa , buke ngn dorg , sahur ngn dorg , dorg pon baik , kejutkan aku suh sahur , masak kan utk aku lauk sume , hehe . rinduu la dengan dorang sumee :'))

tapi ape pon , selamat berpuase dan bersahur untuk semua ex ex roomate ngn housemate aku yg amat dirindui :)

k lah , nak solat pastu tido balik , hahaha , kbai !





p/s ; harini perasaan aku dah lega , tapayah fikir bukan bukan dah , hee :')



0 comments: