.

.

Assalamualaikum ! terima kasih ~ datang lagi yea ? hee

.

.

muahx !

Saturday, July 30, 2011

Dah mmg malas ponn


kenape laa aku malas sgt nak update blog ye ? idea ade nak tulis ape , tp mmg rase sesangat sangat la malas , haha .

ha ni nak cite ni , nanti bulan pose ni korang tengok la drama MAHAD AL AMIN klo tak silap laa , tengok kat tv al hijrah , huu tp aku tatau la nak tengok katne , kat astro ke ? ade eh siaran al hijrah ? huhu , nanti tengok la yea , encik mirul aku belakon drama tuu . haa amek kau artis nok ! hahaha ;DD

aku pon macam tak sabar sabar je nak tengok encik mirul aku tu berlakon dalam drama tuu , hek3
myb cite tu utk sempena bulan ramadhan ni kot , ntah , aku pon tasure sgt , sbb tak tnye detail lg kat encik mirul .. jap lg aku tnye la kot ..



p/s; err sbb mmg dah malas nak buat macam mane kan ? hehe , doa doa la supaye aku terus rajin mengupdate blog ;DD



0 comments: